Ormer ICT Paasontbijt!

Wat is er nu beter dan de dag beginnen met goed gezelschap en een tafel vol lekkernijen? Vanochtend verzamelden collega’s zich op kantoor voor ons jaarlijkse Ormer ICT Paasontbijt – en het was weer genieten geblazen!